دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام شبای نیلوفری با کیفیت عالی و لینک مستقیم

موزیک هوروش بند شبای نیلوفری (MP3 320 , MP3 128)

Downloading Music of Hoorosh Band Called Shabaye Niloofari From DayMusics

ترانه و موزیک: منصور فرهادیان ، تنظیم: مسعود جهانی

متن آهنگ هوروش بند به نام شبای نیلوفری + پخش آنلاین آهنگ

منو از این شبای نیلوفری از خواب خوش تا به کجا میبری نفس تویی و بس فقط بمان کنار من همیشه

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام شبای نیلوفری با کیفیت عالی و لینک مستقیم

آهنگ شبای نیلوفری توسط هوروش بند اجرا شده این آهنگ را از دی موزیک دانلود و گوش نمایید.

متن آهنگ شبای نیلوفری با صدای هوروش بند

صدا بزن منو بگیر ازم غمو شانه به شانه ♫🎤♪♭♪🎤♫
پا به پا بیا بگیر دست مرا ببر تو رویای شبونت
نوازشم کن و دوباره عاشقم کن و برای روییدن خنده رو لبات
– ♩ «—♩—»
دلم میخواد خودم بشم بازم بهونت ♫🎤♪♭♪🎤♫
نیست بجز هوای تو در سرم با تو خوشم ای همه
باورم آرام جان من تویی بمان کنار من همیشه
منو از این شبای نیلوفری از خواب خوش تا به کجا
میبری نفس تویی و بس فقط بمان کنار من همیشه

دانلود آهنگ هوروش بند شبای نیلوفری

♫🎤♪♭♪🎤♫ چشمانت منو سپرده دست رویا بیا
بشین در بر من تا خیره بشم به موج گیسوی چو دریا
مژگانت شرر زند بر دل و جانم ماه تمام آسمانم
تمام زندگیم شدی بی تو دگر من نتوانم ♫🎤♪♭♪🎤♫
– ♩ «—♩—»
در نگاهم ببین وصل شده حال من بهترین اتفاقی تو
هر فال من رو نگیر از دل بی قرار منو ♫🎤♪♭♪🎤♫
بی تو دیوانه میشم شمع شو پروانه میشم