دانلود آهنگ جدید سهیل رحمانی به نام برمیگردی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

موزیک سهیل رحمانی برمیگردی (MP3 320 , MP3 128)

Downloading Music of Soheil Rahmani Called Barmigardi From DayMusics

ترانه و آهنگ: مجین ، تنظیم: معین راهبر

متن آهنگ سهیل رحمانی به نام برمیگردی + پخش آنلاین آهنگ

حرفمو گوش کنو بعد برو نه نمى بخشه قلبم تورو

دانلود آهنگ جدید سهیل رحمانی به نام برمیگردی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

آهنگ برمیگردی توسط سهیل رحمانی اجرا شده این آهنگ را از دی موزیک دانلود و گوش نمایید.

متن آهنگ برمیگردی با صدای سهیل رحمانی

حرفمو گوش کنو بعد برو
نه نمى بخشه قلبم تورو
گوش نمیدى به حرفاى من
میرى محکم میبندى درو
سرمن نیست اصلا مشکلت
توهمش بهونه گیره دلت
میریو برمیگردى یه روز
باشه یادت چى گفتم بهت
میرى اما دلتو میمونه پیش خودم

دانلود آهنگ سهیل رحمانی برمیگردی

برمیگردى یه روز اما دیوونه شدم
تو همونى که یه روز
بودى نیمه گم شدم
تاابدتوى دلم میتونستى باشى
من مى خواستم که تو
همه ى دنیام شى
اما نرفتى نشد همونى که مى خوام شى